wtorek, 7 stycznia 2014

Tu nie chodzi o testosteron...

Wokół mnie same kobiety
co dziwniejsze niektóre nawet przystojne !
Raz na jakiś czas zdąży się mężczyzna
ale widocznie na tyle rzadko
że już zapominam jaka jest ta płeć przeciwna..

Kiedy mam zły dzień, czy ktoś mnie denerwuje
mam świetny sposób na odreagowanie !
Jestem wtedy twardzielą i chodzę jak facet i mam wszystko co złe w dupie
A uśmiech na twarzy !



"Kiedy będzie ci źle, kiedy będzie ci smutno
wtedy wyjdź na dwór i okryj się kurtka,
i powiedz sobie ,że dosyć masz tego złego świata [..]
 popłacz za chwilę ci przejdzie
i pomyśl sobie jutro lepiej będzie"
                                                         -Lucyna




Nie można się tak przejmować to niezdrowe 



a ty nadal wierzysz, że nie paliłeś ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz