wtorek, 28 stycznia 2014

Proza

Z wzajemnością

Myślę, że myślisz o mnie
tylko nie sądzisz żebym ja myślała o tobie
Stresuję się za każdym razem kiedy myślę że cię spotkam
i jak na złość nie zdarza mi się to, znaczy nam (bo przecież też jesteś we mnie zakochany)
nadal bardzo mało o tobie wiem
z resztą tak jak ty o mnie
Mimo wszystko boję się ujawnić
Tobie to wiadomo bo mnie kręcisz 
ale nie umiem tego powiedzieć znajomym
boję się że znajdą cię, dorwą i przyprowadzą jak na dłoni
z nakazem "KOCHAJ GABRYSIĘ"
A ty jak najzwyczajniejszy człowiek zamieszkujący naszą cudowną planetę
przestraszysz się
i uciekniesz





Tyle przyjemności przede mną !
Dziś biegałam z Lucynką
pragnę tym podkreślić że nie tylko jemy ;p


  
Też imprezujemy


 I pracujemy
czyli oddajemy w kulturę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz