piątek, 1 listopada 2013

Każdy supeł da się rozwiązać

Skumaj to
Na czym to wszystko polega ?
Ludzie czerpią radość z przeróżnych przyjemności
bez względu czy są to czyny dobre czy raniące innych
trzeba mieć do tego dystans
"Jestem twarda" tak zawsze sobie wmawiam choć płaczę przed pobraniem krwi
dopuszczam do przerwania diety
działam trochę wbrew sobie a tak nie powinno być
żyję szczęśliwie bo chyba w końcu przestałam bać się śmierci
podobno od tego zaczyna się szczęście
a mianowicie nie mogę go teraz zakończyć muszę działać dalej, głębiej
Fascynują mnie czarno-białe zmysłowe zdjęcia
muszę sama zacząć takie robić to mi się podoba
muszę sprzedać włosy żeby w końcu spełnić swoje marzenie z tatuażem
którego wyczekuję i wyczekać nie mogę
a następnie spełniać swoje wszystkie inne marzenia!
Tylko trzeba chcieć
Zabieram się więc do pracy
może zacznę od straży granicznej ?
Kto wie co zgotował mi los i jak się w nim odnajdę.



Na uspokojenie
Home






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz