poniedziałek, 1 lipca 2013

Nie ma Boga a serce to kawał mięsa

Zawiodła się na osobie której bezgranicznie ufałam
Wydawała się być najbardziej zaufaną osobą
której mogę powierzyć wszystko
i dla której mogę zrobić wszystko
a wszystko to okazało się bujdą 
nie przekazywałam swojej krwi tylko ściekała po moich rękach
na piach

Jak sobie teraz przypomnę jak mówiłeś mi
"Jedźmy na koniec świata"
teraz wiem że te słowa nie miały znaczenia
kiedy odmawiałam sobie przyjemności
aby sprawić ją Tobie
wiem że to nie miało znaczenia
Te wszystkie głupie miny
abyś mógł się ze mnie pośmiać
teraz wiem że to nie ma sensu


Happysad

Nie, bo tu nie ma nieba
Jest prześwit między wieżowcami
No a serce to nie serce
To tylko kawał mięsa
No a życie... jakie życie?
Poprzerywana linia na dłoniach.
A Bóg? nie ma Boga.
Są tylko krzyże przy drogach

Nie, bo tu nie ma nieba
Jest prześwit między wieżowcami
No a serce to nie serce
To tylko kawał mięsa

No, a życie... jakie życie?
Poprzerywana linia na dłoniach.
A Bóg? nie ma Boga.
Są tylko krzyże przy drogach




Skończyła się beztroska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz